TEKKEN 8

Kui suurem osa MÖÖ-LANist möödub meeskondade omavaheliste mõõduvõtmiste tähe all, siis Tekken 8 annab võimaluse lahendada probleeme üks-ühele! Tule ja aita välja selgitada õhtu kõige parem kakleja. Mis kõige parem, virtuaalse peksu puhul ei pea keegi sinikaga lahkuma!

Registreeri siin

MÖÖ-LAN TEKKEN 8 TURNIIRI REEGLID

Turniiril osalemise eelduseks on MÖÖ-LANi külastaja pileti olemasolu. Selle saab osta eelmüügist või kohapeal.

Turniir algab 8. juunil kell 16:00.

Turniirile eelregistreerimise eelduseks on eelmüügist ostetud pilet!

NB! Enne võistluse algust tuleb turniiri korraldaja juures teha check-in, et oma kohalolekust märku anda!

Tahame pakkuda kõigile mängijatele parimat võistluskogemust ning sellega seoses jätame endale õiguse viia võistluse korralduslikus pooles ja reeglites sisse muudatusi, kui selleks tekib vajadus.

Üldine:

  • Mänguks kasutatakse Tekken 8 videomängu viimast versiooni.
  • Mängimine toimub PlayStation 5 konsoolidel.
  • Enda pultide kasutamine on lubatud, kuid mängija vastutada on puldi ühilduvus PlayStation 5 konsooliga. Kohapeal olemas PlayStation 5 standardpuldid.
  • Vastased loositakse turniiri alguses juhuslikkuse alusel toornament.com platvormil. Turniiri käigust hoiame samuti seal ülevaadet.

Võitmine: esimene kolme matši võiduni või esimene kahe matši võiduni (oleneb mängust)

Taimer: 60 sekundit (olenevalt mängust võib olla erinev)

Leveli valik: juhuslik (üksikasjalik teave jaotises 1.5)

  • Matši protseduur – järgmised sammud kirjeldavad matši mängimise protsessi. Mängijad valivad oma pooled (vt jaotis 1.3). Mängijad valivad oma tegelased. Kumbki mängija võib käivitada topeltpimeda valiku (nagu on määratletud jaotises 1.4). Mängijad mängivad mängu esimese matši. Eelmise mängu kaotanud mängija võib tegelast või levelit muuta (alati juhuslik valik, kui valib uue tegelase ja erineb TWT reeglitest, mis tahab alati suvalist levelit)). Mängitakse järgmine mäng. Korrake samme 4 ja 5 kõigi järgnevate mängude puhul kuni matšid on lõppenud.

1.2. Poole valik – Mängijad võivad vastastikku kokku leppida, kes istub mängu alguses vasakul ja paremal, vastavalt mängija 1 ja mängija 2. Mängijad on sellele valikule pühendunud kogu matši jooksul. Kui mängijad ei suuda küljevalikuga nõustuda, mängivad nad mängu parim-ühest kivi-paberi-käärid, et teha kindlaks, kes valib endale sobiva poole. Võitja valib. 1.3. Topeltpimeda valiku tegemine – kumbki mängija võib taotleda topeltpimeda valimist. Sellises olukorras teatatakse turniiri korraldajale salaja iga tegelase valik esimeseks vooruks. Mõlemad mängijad peavad seejärel valima oma esimese ringi tegelaskuju, kusjuures töötajad kinnitavad tegelaste valikud. Kui mängija ei vali tegelast, mille ta kohtunikule või turniiri korraldajale rääkis, kaotab ta mängu. 1.4. Leveli valik – iga matši puhul kasutavad mängijad juhuslikku leveli valikut. See hõlmab ka korduskohtumisi. Kaotanud mängijal on õigus jätta varem valitud tegelane samaks, kuid valida hoopis teine level (erinevalt TWT reeglitest, mis tahab alati suvalist levelit). 1.5. Viigimängud – tasavägise mängu korral võib tulla Double K.O. (näiteks mängus "Tekken 8") mängu viimases voorus, siis punkti ei panda ja mõlemad mängijad mängivad tasavägise mängu uuesti samade tegelastega ja samal levelil. 1.6. Lubatud kontrollerid – lubatud on kõik tavalised arkaadipulgad ja kontrollerid. Makrofunktsioonid (nt turbonupud) ja muud juhtmevabad kontrollerid peale Dualsense'i ei ole lubatud. Mängijad, kes kasutavad Dualsense pulti, kuid ei desünkrooniseeri pärast matši oma kontrollerit, võivad kuuluda turniiri korraldaja äranägemise järgi diskvalifitseerimisele.

2. Matši kohustused

2.1. Täpsus – kõik mängijad peavad olema mängu alguse ajaks füüsiliselt kohal olema. Mängijaid, kes ei ole valmis mängima kümne (10) minuti jooksul pärast mängu algusaega, karistatakse võimaliku mängu kaotamisega. 2.2. Loobumised – Mängijad ei tohi ilma turniirikorraldaja eelneva loata vabatahtlikult mängust loobuda.

3. Matši häired

3.1. Pausid – kui mängija peatab mängu tahtlikult või kogemata, vajutades start-nuppu või eemaldades oma või vastase kontrolleri vooluvõrgust, kaotab pausi teinud mängija jooksva vooru mängu. 3.2. Taaskäivitamised – turniiri korraldajad võivad tellida mängu või matši taaskäivitamise erandlike asjaolude tõttu, näiteks kui viga mõjutab oluliselt mängija võimet mängida või kui mäng või matš ei saa lõppeda. 3.3. Seiskumine – Mängu või matši seiskumine või ülemäärane edasilükkamine võib turniiri korraldaja äranägemisel kaasa tuua mängust või matšist loobumise.

  • Ebaausate võtete kasutamine – Igasugune petmine, mille turniiri korraldajad on oma äranägemise järgi kindlaks määranud, toob kaasa kohese konfiskeerimise ja täiendavad karistused olenevalt rikkumise raskusastmest.
  • Karistused – mängijad, kes rikuvad selle reegleid võivad saada karistuse, sealhulgas (kuid mitte ainult): a) matši uuesti alustamine; b) mängu kaotus; c) turniirilt eemaldamine. Kõik mängijale määratud karistused võib turniiri korraldajad teha avalikkusele kättesaadavaks oma äranägemise järgi.